Twój OTS

Wszystko Do Twego OTsa


#1 2008-07-11 11:06:51

MiniTibijczyk

http://opentibia.xad.pl/templates/UnholyDark/images/ranks/60.png

Zarejestrowany: 2008-07-11
Posty: 26
Punktów :   

7.6-8.1 czary orange kolorem

Najpierw musimy otworzyć plik o nazwie game.cpp który znajduje się w folderze source
następnie odnajdujemy kawałek kodu



result = g_spells->playerSaySpell(player, type, text);
    if(result == TALKACTION_BREAK)
        return internalCreatureSay(player, SPEAK_SAY, text);
    else if(result == TALKACTION_FAILED)
        return true;

Zmieniamy linijkę


return internalCreatureSay(player, SPEAK_SAY, text);

na tą

return internalCreatureSay(player, SPEAK_MONSTER_SAY, text);


i zapisujemy.

(Uwaga, wymagane jest folder "source")

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.hateandlove.pun.pl www.yaoirpg.pun.pl www.ogamedodatki.pun.pl www.festivalparkopole.pun.pl www.landwirtshaft2009.pun.pl