Wszystko Do Twego OTsa
Nazwa: Mass Paralyze
Opis: Runa, która podobnie jak normalne Paralyze paraliżuje ofiarę. Czym różni się od zwykłej runy paraliżującej ? Otóż zasięg tej runy jest równy zasięgowi runy fireball, czyli możemy za jednym strzałem sparaliżować do 21 potworów / graczy ! Paraliżuje na taki sam okres jak normalna runa Paralyze, oraz tak samo spowalnia.
Obrażenia: Nie zabiera HP ani MP, lecz paraliżuje ofiarę / ofiary na okres kilkunastu sekund. Przydatna, gdy uciekamy przed potwore lub goni nas PK !
W folderze Data/Spells/Scripts tworzymy plik mass paralyze.lua a w nim:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_MAGIC_RED)
local condition = createConditionObject(CONDITION_PARALYZE)
setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_TICKS, 20000)
--setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_SPEED, -200)
setConditionFormula(condition, -0.9, 0, -0.9, 0)
setCombatCondition(combat, condition)
local area = createCombatArea({
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 3, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
})
setCombatArea(combat, area)
function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end
i w Data/Spells/Spells.xml dopisujemy:
<rune name="Mass Paralyze" id="2282" charges="2" maglv="4" exhaustion="1" enabled="1" allowfaruse="1" script="mass paralyze.lua"></rune>
Offline